loading...
رز پاتوق
رز پاتوق بازدید : 437 چهارشنبه 02 شهریور 1390 نظرات (1)

په نه په

 

دوستان گل شب قدر است وشب مغفرت بسم الله بگو خدا منتظرتان است، دوستان پـَـــ نــه پـَـــ ای التماس دعا

*-*-*-*-*-*-*

ساعت 3 شب دوستم اس داده بیداری پـَـــ نــه پـَـــ دارم جوشین صغیر می خونم پـَـــ نــه پـَـــ

*-*-*-*-*-*-*

رفتم نونوايي شاتره ميگه نون ميخواى؟؟؟گفتم پـَـــ نــه پـَـــ اومدم يكم باهاتون راجع به آينده صحبت كنم...

*-*-*-*-*-*-*

تو هواپیما نیشستم دعا می کنم طرف می گه می ترسی پـَـــ نــه پـَـــ امنیتش زیادی بالاس برای خلبان دعا می کنم خوابش نره پـَـــ نــه پـَـــ

*-*-*-*-*-*-*

پله ها رو ندید کل راه پله رو با سر اومد پایین برگشتم گفتم ا ا ا افتادی؟ گفت پـَـــ نــه پـَـــ خواستم ببینم تو جن گیر اون دختره واقعا اون طوری اومد پایین یا الکی بود .

*-*-*-*-*-*-*

داشتم ميدوييدم دوستم اومده ميگه عجله دارى؟؟؟گفتم پـَـــ نــه پـَـــ ميخوام زودتر برسم استراحت كنم...

*-*-*-*-*-*-*

لباسامو پوشيده بودم دم در خونه داداشم گفت دارى ميرى بيرون؟؟؟...گفتم پـَـــ نــه پـَـــ حاضر شدم باهات عكس بندازم

*-*-*-*-*-*-*

عروسی تموم شد //دوستم می گه بریم پـَـــ نــه پـَـــ بمون شام دومو می خوان بدن پـَـــ نــه پـَـــ

*-*-*-*-*-*-*

تو یه جاده تو ایران بودم رسیدم به یه دوراهی تابلوشم آدمو گیج کرده یکی میاد می گه گیر افتادی / پـَـــ نــه پـَـــ دیدم رنگ تابلو قشنگه باهاش یه عکس بندازم پـَـــ نــه پـَـــ

*-*-*-*-*-*-*

تلفن داره میزنه تو سر و کله ی خودش بهش میگم پاشو برو جواب بده اونم که غرق بازیش بود گفت تلفنو گفتم پـَـــ نــه پـَـــ مشکلات خانواده حاج حبیب از کجا شروع شد؟!

*-*-*-*-*-*-*

سرد بود لباس گرم نپوشیده بودم داشتم میلرزیدم دوستم میگه سردته میلرزی؟میگم پـَـــ نــه پـَـــ دارم برای عروسیت تمرین رقص میکنم قشنگ برقصم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 70
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 224
  • بازدید ماه : 76
  • بازدید سال : 25,126
  • بازدید کلی : 193,478